Darkoo

Spel, Film och annat som förgyller tillvaron

Veckans Xbox Live

Kategori: Tvspel

Denna veckan så kom det 2 nya spel. Det första jag provade var actionpussel spelet Puzzle Chronicles. Puzzle Chronicles kan jämnföras med Puzzel Quest serien. I Puzzle Chronicles så samlar man poäng som man sedan använder att skada sin motståndare. Rätt så okej pussel spel men Puzzel Quest är mycket bättre.

800 MS Points får man pynta för Puzzle Chronicles.

Det andra spelet jag provade var ett mycket roligare och coolare spel. Spelet heter After Burner Climax och är en väldigt uppfräshad version av det klassiska spelet After Burner. Enligt många SEGA fans så kan detta säkert vara mycket efterlängtat men jag har aldrig riktigt gillat sådana spel.
After Burner Climax hade skön grafik men det gick alldeles för fort för min smak och var lite svårt att sikta.

After Burner Climax kostar även det 800 MS Points

Kommentarer

  • Louise - PaperandPen säger:

    Haha, jag försöker. Men det är inte så lätt alla gånger :P

    2010-04-21 | 21:06:35
    Bloggadress: http://paperandpen.blogg.se/

Kommentera inlägget här: