Darkoo

Spel, Film och annat som förgyller tillvaron

En helg i Jönköping

Kategori:

I Fredag efter jobbet så tog jag tåget till Jönköping. När jag kom fram till Jönköping 1 timma senare så stod Heimar där och väntade. Vi hämtade ut våra biobiljetter till filmen inception. När vi sett klart på filmen var klockan 23:50 och det var dags att åka hem till Heimars lägenhet. Natten spenderades framför Xboxet och framför allt NHL10.

Nästa dag så fick vi besök av Linus och vi åkte till Media Markt och sen åkte vi hem och käkade pizza. När maten smälte i magen så spelade vi Hockey och sen hyrde vi filmen Ninja Assassin. Efter filmen så åkte vi iväg för att spela Bowling men vi ändrade våran planer och började spela Minigolf istället. Jag kom näst sist men det var skoj ändå.

Efter golfen såg vi på filmen Hitta Nemo och spelade Peegle med Anna.

Kommentarer

  • Louise - Paper and Pen säger:

    haha, jag fick ett sms av åsa :) jag tror hon blev ganska nöjd ja! :D Va snällt av dig att fixa en autograf till henne!!



    ha det bra!

    2010-08-09 | 20:59:23
    Bloggadress: http://paperandpen.blogg.se/

Kommentera inlägget här: