Darkoo

Spel, Film och annat som förgyller tillvaron

Träskmonster och Tomtar

Kategori: Film Recensioner

Shrek saknar tiden då han var ett riktigt trösktroll och skrämde folk istället för att vara en helt vanlig familjefar. Men så blir han lurad in i en värld där Orcher är jagade och han aldrig har träffat Fiona. Nu blir det hans jobb att ställa allt till rätta och rädda sina vänner.

Detta är den sista shrekfilmen vilket jag verkligen hoppas. Även om jag tycker den är bättre än 3:e filmen så är det långt ifrån lika bra som första och andra filmen. Första shrekfilmen hade en del parodielement från andra filmer vilket jag tyckte om. Men det har tappats på vägen.
Helt okej film men förvänta dig inget mästerverk.




 

 





När Jultomten ramlar ner från Scott Calvins så tar Scott motvilligt på sig tomtens kläder efter att sonen Charlie övertalat honom. Detta är början på Scotts jobb som Jultomte.

Jag tycker Tim Allen gör ett riktigt bra jobb som Jultomte i denna filmen. Han ser ut som den jultomten jag har en bild av. Nu är det Jul igen är en mycket gammal film och det har även kommit 2 stycken uppföljare som jag och Åsa ska se på när vi har tid. Detta är den bästa julfilmen vi sett på i år förutom Ensam hemma då som alltid kommer ligga mig varmt om hjärtat.

 

 

 

 

 

 

 


 

 

 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: