Darkoo

Spel, Film och annat som förgyller tillvaron

Veckans Xbox Live v.48

Kategori: Tvspel

Denna veckan så kom det bara ett nytt spel. Spelet är ett beat em up spel som heter Unbound Saga. Unbound Saga har serietidningsstil och karaktären man styr vet att han är hjälte i tidningen. Man får spöa på massvis med fiender som serietidnings skaparen ritar dit eftersom. Det ser rätt häftigt ut när en hand kommit i bild och ritar till nya fiender men det var också det ända jag tyckte var coolt me detta spelet. Inget köp för mig.


800Ms Points får du betala om du vill spöa folk i serietidnings tappning.

Denna veckan kom även den andra expansionen till Trials HD vilket är uppskattat. 400Ms Points kostar detta. Jag vet inte hur många som spelar Trials HD fortfarande men jag kommer iaf lägga en slant på detta. Om det har kommit lite nya prylar till editorn så ska jag börja skapa lite banor igen som ni kan ladda hem och testa om ni är vän med mig på xbox live.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: