Darkoo

Spel, Film och annat som förgyller tillvaron

Veckans Xbox Live v.49

Kategori: Tvspel

Det första spelet av 3 jag provade idag heter Doritos Crash Course och påminner om Wii spelet Let´s Tap blandat med american gladiators och wipeout. Det var lite småskoj men inget jag hade betalt för om det hade kostat något. Som tur var var det gratis så därför tycker jag man ska ladda ner det och testa det iaf. Gratis är gott!

Andra spelet jag testade var också gratis och heter Harm´s Way och är ett racing spel med en twist. Antingen så spelar du som en som kör race eller så ska du skjuta ner på de som racar. Detta ser riktigt vasst ut på bilderna men så fort man börjar så inser man att körkänslan är helt borta. Vill du ha lite enkla achivements så är det bara att ladda ner eftersom det är gratis.

Luras inte av grafiken. Körkänslan är riktigt kass och i rörelse ser det inte lika bra ut.

Sista spelet denna veckan var Bomberman Battlefest. Detta spelet gör inget nytt som jag inte har sett i något annat Bomberman spel och man får betal 800Ms Points för detta vilket känns lite snålt. Menyerna och grafiken i spelet var lite pluttiga tyckte jag. Även om jag tycker bomberman är skoj så finns det billigare varianter och jag antar att de flesta redan har någon version av bomberman och då känns denna onödig.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: