Darkoo

Spel, Film och annat som förgyller tillvaron

Veckans Xbox Live

Kategori: Tvspel

Quake Arena Arcade var ett av 3 spel denna veckan. Quake Arena eller Quake 3 som det också är känt som släpptes för 11 år sedan ungefär. Jag gillade första Quake men varken andra eller tredje spelet fick mig att spela några längre stunder. Det finns de som gillar Quake 3:s hastighet i dödsmatcherna men tyvärr så är det inget för mig.

1200 Ms Points får du betala för Quake Arena Arcade vilket känns lite väl mycket kan jag tycka.

X-Men är även det ett spel som kom för länge sedan. 1992 har jag för mig att det var. Detta är ett klassiskt beat em up spel där du får spela som en av många Marvel karaktärer. 800Ms Points om du vill döda menlösa fiender med wolverine. Jag har aldrig riktigt gillat sådan här spel så detta är inget jag vill lägga mina pengar på.
 
Sista spelet denna veckan var The Path of Go. Vilket är ett taktiskt "brädspel" där det gälller att fånga in motståndarens stenar och ta över dem. Riktigt tråkigt spel och alldeles för segt för min smak.

400 Ms Points får du betala för detta vilket är ca 40kr.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: