Darkoo

Spel, Film och annat som förgyller tillvaron

Sonic utmanar Mario

Kategori: Tvspel


Idag har jag testat Sonic & Sega All-stars Racing på min 360. Sonic Racing är ett Mario kart men med Segas alla karaktärer. Tyvärr så var det inte alls lika bra som Mario kart. Grafiken är gullig och helt okej men ibland så var bilduppdatering dålig. Sega har lovat att fixa det tills spelet släpps i butiken men vi får väl se.
Körkänslan är ju alltid viktigast i racingspel men här har tyvärr sega misslyckats totalt. Körkänslan var helt bortblåst tycker jag och musiken var ett skämt.

Detta blir inget köp för mig tyvärr. Jag hade gärna sett att det kom en bra utmanare till Mario Kart.

Kommentarer

  • Louise - Paperandpen säger:

    hörru, när kommer bilderna från i lördags upp då? :P



    ha det bäst!

    2010-02-15 | 20:58:29
    Bloggadress: http://paperandpen.blogg.se/

Kommentera inlägget här: