Darkoo

Spel, Film och annat som förgyller tillvaron

Min måndag

Kategori:

Idag klockan 10:00 så kom det en besiktningsman och kollade på min lägenhet om det var något fel på den(som tur var så var det ingen fara). När han var klar så åt jag lite frukost och så fick jag massa post. I den stora posthögen så låg det den nya Level tidningen. Efter att jag hade skummat lite i tidningen så började jag med att packa ner massa saker i flyttkartonger(Mitt sovrum ser ut som katastrof nu). 

Just nu lyssnar jag på Crashdïet och längtar tills allt flyttande är över och så kan jag och Åsa äntligen få flytta ihop. Resten av dagen så ska jag gå till AF för att lämna in en praktikansökan på Expert. Efter det så ska jag träffa Åsa på stan och då ska vi fixa ett gemensamt konto.

Efter att jag varit på stan så borde Patrik komma till mig och då blir det väl en del spelande och senare på kvällen kommer Åsa.

Ps UBUNTU Cola är den äckligaste colan jag någonsin druckit. Jag skiter i att den är rättvisemärkt och att 15% av vinsten går till ett projekt i Malawi när den smakar skit.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: