Darkoo

Spel, Film och annat som förgyller tillvaron

Spellördag

Kategori:

Igår kom Maja, Remi, Sofie och Pontus till mig och Åsa och vi spelade lite brädspel och drack vin. Det första spelet vi testade var Värsta språket som var väldigt kompiserat och inte så värst skoj. Det andra spelet som vi borde spelet mycket mera var Pictonary och är som alla nästa vet ett spel där det gäller att rita något som man läser på en lapp och medspelaren ska gissa vad det är.

Efter vi spelat spelet så var vi Remi och Maja tvugna att åka hem så då kollade jag, Åsa, Sofie och Pontus på komedin Pineapple Express. Den är väldigt rolig men alla var så trötta och när vi insåg att den var nästan 2 timmar filmen så blev man riktigt seg.

Jag har kännt mig lite dålig sen igår med ont i halsen och att jag fryser så jag tror att en förkylning är påväg. DAMN!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: