Darkoo

Spel, Film och annat som förgyller tillvaron

Eclipse

Kategori: Film Recensioner


En våldsam seriemördare härjar i Seattle och en ondskefull vampyr fortsätter sin jakt för att ta ut sin hämnd på Bella som åter igen befinner sig omgiven av fara. Samtidigt tvingas hon att välja mellan sin älskade Edward och sin vänskap med Jacob. Och hennes val riskerar att blåsa liv i den urgamla kampen mellan vampyrer och varulvar. Men Bella har också ett annat val att göra - valet mellan liv eller död. Men vad är vad?

Igår så var jag, Åsa & Louise på bio. Vi var och såg på filmen Eclipse som är den 3:e i Twilight sagan. Jag har läst
alla böcker så man vet vad som ska hända vilket är lite tråkigt. Men samtidigt så är det skoj att se hur det ser ut i filmen.
New Moon som kom förra året blev jag rätt besviken så jag hade inte så jättehöga förväntningar på Eclipse. Vilket kanske var bra eftersom jag blev posetivt överaskad.

Filmen var bra även om den inte är lika bra som boken men så brukar det ju vara. Det var skoj att man fick se lite mer hur alla hade levt när de var människor.

Kommentarer

  • Linda säger:

    Hej!

    Vad gör du, Åsa, mamma och pappa från och med onsdag denna vecka och några dagar framåt? Jag funderar på att åka upp men det verkar inte som att våra föräldrar är hemma.

    2010-07-06 | 10:34:01
    Bloggadress: http://www.nogg.se/dekonstiga

Kommentera inlägget här: