Darkoo

Spel, Film och annat som förgyller tillvaron

Veckans Xbox Live

Kategori: Tvspel

När jag var liten så tänkte man oftast vem som skulle vinna i en fight av t.ex indianer och pirater. Idag fick jag äntligen möjligenheten att veta vem som skulle vinna. Deadliest Warrior kom idag och är baserat på tvserien med samma namn. I Trial versionen så fick man spela som en ninja eller Spartan. Jag valde spartan och åkte på smisk. Sedan valde jag att spela som Ninja men åkte åter igen på smisk. 800 MSP får man lägga ut på detta. Rätt skoj men jag hade hoppats på en bättre trialversion så att man kunde testa lite mer.

Deadliest Warrior var svårt och speciellt om man trodde att det skulle kunna gå lika lätt som i Tekken spelen.

Deathspank heter veckans andra spel. Detta spel hade jag hört talats om lite men jag har aldrig fattat vad de var. Deathspank är ett Hack n Slash(Diablo)spel med mycket humor. I Trialversionen så fick man prova på i ca 30minuter vilket jag tycker är riktigt schysst. Deathspank var underhållande och kan även spelas med en kompis som hjälpande hand. 1200MSP går spelet på så blir det inget köp för mig.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: