Darkoo

Spel, Film och annat som förgyller tillvaron

Demo intryck

Kategori: Tvspel


Jag laddade ner en demo på det kommande SquareEnix spelet Nier från min amerikanska profil på Xbox Live. Nier är ett hack n slash spel med rollspels infuenser. Tyvärr så lider spelet av väldigt många barn sjukdomar som t.ex stela karaktärer, områden och seg kontroll.
Jag hade inga förväntningar på detta spelet men jag måste säga att jag blev lite besviken ändå.

Ninty-Nine Nights2 är också det ett Hack n´Slash spel med rollspelsinslag men detta spelet går nästan 4 gånger så fort som Nier. Jag är inget fan av sådana här spelen men det var lite småunderhållande under den korta demostunden man fick prova på.

Ironman 2 The video game är uppföljaren till den makalöst dåliga Ironman spelet. Man skulle ju kunna tro att utvecklarna till första spelet hade lärt sig något sedan det senaste spelet men så är tyvärr inte fallet. Allt från kontroll till ljud till kameran var riktigt uselt i detta spelet och jag hoppas verkligen ingen köper denna dynga.
 
Köp INTE spelet men se filmen

Kommentarer


Kommentera inlägget här: