Darkoo

Spel, Film och annat som förgyller tillvaron

2 dagar på expert

Kategori:

Nu var det ett tag sedan jag skrev ett inlägg. Så nu är det dags att berätta om hur min praktik på Expert är. Jag började igår med praktiken och jag är glatt överaskad. Min första syssla som praktikant var att montera upp en tvmöbel och montera ner en annan. Efter det flyttade jag en 58 tums tv. Efter mastodont tv:n för 25 lax så installerade jag 2 datorer. Jag kopplade även in lite datorer.

Dag 2 på Expert var oxå även den rolig även om jag inte fick montera möbler. Jag fick visa visa mina inredningskunskaper när jag fick ansvaret för skyltfönstert. Jag har även hjälpt några kunder med några små problem. Imorgon kommer den tredje millenium filmen ut och kostar 79:- på Expert. Vill ni ha ett exemplar så tycker jag ni ska komma tidigt.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: