Darkoo

Spel, Film och annat som förgyller tillvaron

Reach Beta Testad

Kategori: Tvspel

Igår så fick alla xbox användare med Halo : ODST testa en beta version av Halo Reach som kommer i September. Jag har nu testat några Multiplayer matcher och tänkte berätta vad jag tyckte.

Jag har aldrig varit något multiplayer dåre men jag hade faktist förvånansvärt skoj med Halo Reach. Alla som spelade var självklart riktigt bra så jag kände mig som en riktigt noob men jag hade iaf skoj.
Det fanns en hel drös nya spännande vapen och grafiken hade pimpats upp många snäpp.

En sak jag gillade mycket med betan var att man fick välja olika klasser och de olika klasserna var bra på olika saker. Scouten kunder t.ex springa fort och Guarden kunde ställa sig i en försvars position medans andra kunde flyga med jetpack.

En av nyhterna är att man kan attackera fienderna bakifrån och ta dö på dem lätt.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: