Darkoo

Spel, Film och annat som förgyller tillvaron

Nhl Slapshot

Kategori: Spel Intryck

Nhl Slapshot är ett nhl spel som kom till Wii för 1 eller 2 månader sedan. Jag provade det på Gamex och jag hade faktist riktigt kul med det. I Slapshot spelar man antingen som knatte, junior eller som nhlproffs. När man spelar i knatteligan så är det väldigt arkadigt och det känns väldigt skumt att se Wayne Gretzky åka runt i ett barns storlek men det är inget man behöver hänga upp sig på.

Grafiskt så ser det riktigt gammalt ut men det gjorde inte så mycket eftersom det var så skoj att åka runt och tacklas och skjuta med klubban man får med spelet. Jag vet inte hur det håller i längden om man jämnför mer storebrodern NHL11. Men det var faktist ett av mässans spel som jag hade roligast med.

Fick jag detta spelet med 2 kontrollrar så hade jag lätt spelet det med en kompis.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: