Darkoo

Spel, Film och annat som förgyller tillvaron

TEKKEN

Kategori: Film Recensioner

För några månader sedan så la jag upp en trailer på den kommande Tekken filmen. Nu har jag sett den och här kommer mina tankar om den.

Handlingen till denna usla film är väldigt enkel. Filmen handlar om den unga Jin som ska hämnas sin mors död. Han anmäler sig till Tekken turnerningen och där är hans mål att döda Heihachi Mishima.

Jag tycker det är rätt så skoj att se spel som blir film även om de flesta filmerna suger så är det skoj att se karaktärerna i filmform. I Filmen så finns det inte så många kämpar som det finns i spelen vilket är väldigt synd. Sen är det också väldigt lite matcher mot vad jag hade trott. Skådisarna och historien är riktigt kassa och effekterna är inget att hänga i granen heller. 





Kommentarer


Kommentera inlägget här: