Darkoo

Spel, Film och annat som förgyller tillvaron

Veckans Xbox Live

Kategori: Tvspel

Denna vecka så har det dyk upp massa demos och annat på Xbox Live Marketplace. Veckans arkad spel där emot är 3 till antalet. 

Sonic Adventure är spelet som jag fick för mig skulle vara det kommande Sonic 4 Episode 1. Gissa om jag blev besviken när jag upptäckte att detta var ett av de första spelen till Dreamcast. Sonic började sin formsvacka ungefär när detta kom ut och det har bara fortsatt neråt. Förhoppningsvis så blir det bättre när Sonic 4 kommer. Men den som lever får se.

Vill man springa runt som sonic eller korkade vänner så får man betala 800Ms Points.

Space Invaders : Infinity Gene heter ett av 2 shooters denna veckan. Infinity Gene är en skum variant mellan space invaders och alla möjliga rymdshooters har släppts. Väldigt stilrent men inget jag fastnade för.

Space Invaders : Infinity Gene kostar även det 800Ms Points

Sista spelet denna veckan var även det sämsta. KOF Sky Stage heter det och är en Shooter där du spelar som en av 6 fighters från spelet King of Fighters. Ett mycket tråkigt spel som inte är värt några pengar.

KOF SKY STAGE kostar 800Ms point

Kommentarer


Kommentera inlägget här: