Darkoo

Spel, Film och annat som förgyller tillvaron

Veckans Xbox Live v. 48

Kategori: Tvspel

De senaste veckorna så verkar det som om microsoft har lagt av med bra titlar på xbox live. De spel som kommit den senaste tiden har både varit kloner av andra spel som har funnits på xbla sedan tidigare och denna veckan kom ännu ett top down Shooter spel. Jag är så trött på denna kategori nu att jag nästa vägrar spela dem.

Spelet denna vecka heter Voltron och är baserat på en gammal animeserie från 80talet. Jag känner igen karaktärerna i filmklippen i spelet men mer vet jag inte om det. Så vad är då Voltron spelet jo det är en topdown shooter där man styr sin gubbe med vänster styrspak och skjuter/siktar med höger styrspak.

Grafiskt så ser det ganska så teknat ut men jag hade velat ha ännu mer celshadat för att lika serien och stå ut från alla andra liknade spel.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: