Darkoo

Spel, Film och annat som förgyller tillvaron

18-01-11

Kategori:

Idag har jag haft en väldigt slapp dag. Började dagen med att gå till AF för ett möte. Sen gick jag förbi Nordea och sedan hem. Varför är det alltid bara Pensionärer på Banken? Väl hemma så fortsatte jag mitt maraton av True Blood.

Imorn blir nog en mer värd dag. Först så ska jag gå till Frisörskolan där jag ska vara hår och Skäggmodell. Kawa anlitade mig på nyår så jag har inte rakat mig sedan dess. Ser ut som ett troll ibland. Så det ska bli riktigt skönt att få det avrakat imorgon.

Imorn är det även 1 månad kvar tills våran nya soffa kommer. Är det någon som vill köpa den nuvarande så går det finfint. Tänkte lägga ut den på blocket för 1000kr eller kanske lite billigare vid en snabb affär.



Kommentarer


Kommentera inlägget här: