Darkoo

Spel, Film och annat som förgyller tillvaron

Veckans Xbox Live v.3

Kategori: Tvspel

Denna veckan på xbox live så dök det upp ett spel och det spelet heter Spare Parts. Vilket är ett plattformsspel i Ratchet and Clank anda. Tyvärr så var det svårt att se vart man skulle på demobanan och kontrollen var inte helt gjuten. Det går även spela spelet med en kompis över live eller i soffan bredvid vilket oftast gör spelen lite roligare.
slagsmålen mot fienderna var även de rätt så tråkiga tyvärr så detta är ett plattformsspel där kontrollen och bandesignen gör det svårt att hoppa rätt och fiender som är tråkiga.

Spare Parts kostar 800Ms Points. Tyvärr så blev det en besvikelse för mig. Men jag ska ge det en till chans när jag har en vän att spela med.

Kommentarer

  • Monika säger:

    Trist när spelen blir en besvikelse :( Dålig kontroll är verkligen något jag hatar, eller när spelen är alldeles för "tomma".

    2011-01-20 | 22:05:55
    Bloggadress: http://press2play.tv/category/bloggar/monitopia
  • Niklas säger:

    Javisst är det så Monika. Shit jag hade missat att du bloggar för Press2play oxå.

    2011-01-21 | 13:38:33

Kommentera inlägget här: