Darkoo

Spel, Film och annat som förgyller tillvaron

Veckans Xbox Live v.4

Kategori: Tvspel

Denna veckan så dök spelet Breach upp vilket är ett spel som liknar Call of Duty mm. Det som gör Breach lite unikt är att det går att skjuta sönder väggar likt Bad Company spelen. Men här är det något fulare. Ljudet i spelet är riktigt dåligt om man jämnför detta mot sina "storebröder". Grafiskt så är det snyggt för att vara ett xbla spel men inte annars. Breach är även ett spel som man måste ha Guldmedlemskap för eftersom det bara går att spela över nätet vilket jag sällan gör. Jag har väldiga problem att hitta ett spel även när jag försökte mig på en quickmatch vilket inte bådar gott.

1200 Ms Points kostar Breach. Men jag skulle faktist behålla de pengarna o köpa BlackOps istället eller Bad Company 2

Kommentarer


Kommentera inlägget här: