Darkoo

Spel, Film och annat som förgyller tillvaron

GOTY Halftime

Kategori: Listor

Idag är det första Juli vilket betyder att första halvan av året har passerat. Därför tänkte jag skriva om mina 5 favoritspel som jag spelat i år.

1: PORTAL 2

Portal 2 har jag inte klarat än men det är nog mitt favoritspel än så länge i alla fall. Första Portal var också kul men Portal 2 är så mycket roligare plus att man kan spela co-op med en vän.

2: L.A. NOIRE

L.A. Noire har jag inte heller klarat men det är även det ett riktigt intressant spel. Det finns dock en del småmissar men lätt ett spel man ska ha spelat 2011

3: CRYSIS 2

Crysis 2 var riktigt kul i början av spelet som tyvärr tappade mot slutet då man krigade mot aliens. Dock så är det ett riktigt bra actionspel

4:ENSLAVED

Enslaved fick man att börja gilla äventyrs/plattforms spelen igen och det är inte dåligt gjort. Enslaved går att hitta mycket billigt nu och är lätt vart de pengarna.

5: BULLETSTORM

Så roligt som jag hade med det ösiga Bulletstorm har jag knappt haft med ett FPS på jättelänge. Det är så här Duke Nukem borde ha sett ut och varit ungefär.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: