Darkoo

Spel, Film och annat som förgyller tillvaron

Infamous 2 Intryck

Kategori: Spel Intryck

förra veckan när jag köpte min Ps3 så laddade jag ner en demo på Infamous 2 och här är mina intryck. Jag har inte spelat första Infamous som kom för några år sedan men ska nog skaffa det på något sätt någongång. I alla fall så börjar Infamous 2 demot med att du får lära dig hur du styr och använder dina elektriska krafter.

Min första tanke var att Cole som man är sprang väldigt fort och okontrollerat men efter ett tag lärde mig sig det också. Grafiskt så var det läkert men inte det snyggaste jag sett. Staden var lite rolig att springa igenom eftersom det likt Crackdown spelen gick lätt att klättra upp på hustaken. Dock så känns staden mer som en kuliss än vad den gör i andra liknade spel.

Infamous 2 vill jag ändå rekomendra till folk som gillar liknade öppenvärld spel där det finns mycket action. Dock så fanns det vissa fiende monster som var väldigt tråkiga att slåss emot.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: