Darkoo

Spel, Film och annat som förgyller tillvaron

Veckans Xbox Live v.10

Kategori: Tvspel

Denna veckan så dök ett efterlängtat spel upp. Spelet heter Torchlight och ut utvecklat av skaparna till Diablo. Torchlight är väldigt lik Diablo men har en mycket snällare ton och cartoonkänsla. Jag har velat testa detta spel länge då det funnits till PC men har aldrig tagit mig tid. Spelet är alltså ett Hack n slash spel där man går upp i level och plockar på sig nya vapen och rustningar allt efter som. Tycker man om Diablo som borde man tyckte om det här. Jag diggar inte den tecknade stilen som liknar WoW men det kan jag se förbi.

En annan grej med spelet jag blev lite besviken på är att man inte kan spela multiplayer på något sett. Det hade vart hur kul som helst isf.

Torchlight kostar 1200 MS points vilket jag tycker är värt. Det finns givetvis billigare till PC.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: