Darkoo

Spel, Film och annat som förgyller tillvaron

Veckans Xbox Live v.13 part II

Kategori: Tvspel

Igårkväll så såg jag att det hade dykt upp 2 nya xbla spel så det var bara att testa dem. Det första jag provade heter Islands of Wakfu och är ett typiskt rollspel. Grafiskt så ser det rätt bra ut men jag orkade inte spel vidare länge eftersom det gick så segt. Men vill man spela ett japanskt rollspel med mycket nonsensprat så feel free to try the trial version.

Islands of Wakfu koster 800Ms Points.

Veckans tredje spel jag testade var ett typiskt japanskt shoot em up spel. Spelet heter Strania och du är en robot som skjuter ner sjukt mycket fiender. Kontrollen var rätt simpel men denna typ av spel är verkligen inget för mig.
Strania kostar även det 800Ms Points och skulle jag var tvungen att välja ett av veckans tre spel så hade det lätt blivit Rush n Attack.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: