Darkoo

Spel, Film och annat som förgyller tillvaron

Damn you bugs!

Kategori: Tvspel

Idag fick jag operation Flashpoint Red River som jag vann från FZ.se men tyvärr så är det redigt buggigt då jag inte lyckas komma förbi träningsuppdraget.
De första gångerna jag testade hade min soldat inget vapen framme och det gick inte heller ta fram. Efter att jag startat om så hände samma sak igen. Efter några omstarter så fick jag äntligen fram ett vapen men då trodde spelet att jag hade ett automatvapen men egentligen hade jag en pistol som inte gick att byta bort även om det skulle gått att göra med Y knappen.
 
Jag hoppas att spelet funkar bättre nästan gång jag testar annars blir det att byta in det på gamestop.

Kommentarer

  • Linda säger:

    Ätit upp din present än? Följer du med mamma och Freddie när de hälsar på mig 16-18 maj? Du är välkommen om du har tid och lust.

    2011-05-02 | 16:49:56
    Bloggadress: http://www.nogg.se/dekonstiga

Kommentera inlägget här: