Darkoo

Spel, Film och annat som förgyller tillvaron

Gaming Höst

Kategori: Tvspel

Nu är det bara en dag kvar till skyrim släpps och även om jag längtar efter det så vet jag att jag kommer spendera alldeles för många timmar i spelet. Vilket kommer medföra att jag inte kommer spela andra bra spel som Batman Arkahm City, Forza 4, Deus Ex, Driver och Uncharted som jag också vill göra.

Denna hösten är så full med spel att jag inte riktigt vet vad jag ska lägga ner min tid på. Sen vill jag ju självklart testa BF3 och MW3 också även om de spelen får vänta lite. Nästa vecka så kommer det även ett annat spel jag ser fram emot och det är Saints Row 3. Jag hann testa det lite smått på mässan men det sa inte så mycket mer än att det är lite snyggare och skönare bilkänsla.

Detta är verkligen ett lyxproblem eller ett i landsproblem eller vad man nu ska kalla det.

Bild lånad från Gamereactor

Kommentarer


Kommentera inlägget här: