Darkoo

Spel, Film och annat som förgyller tillvaron

Shark Night

Kategori: Film Recensioner

Sju vänner är på semester i soliga Lousianna Gulf. Där blir de anfallna av hajar men det är något som inte riktigt stämmer och att komma från vattnet och hajarna är inte det lättaste när det finns andra farliga saker som lurar i närheten.

Jag tycker hajar är facinerade djur så därför gillar jag även hajfilmer. Tyvärr så är oftast dessa filmer rätt så kassa så mina förväntningar på denna film var inte direkt höga. Filmen började ungefär som jag hade tänkt mig men sen mot mitten av filmen så blev det inte alls så som jag hade trott eller velat med filmen. Efter det så blev mest filmen tråkig och ännu sämre än vad den var från början. Trots att detta är en hajfilm så tyckte jag hajarna fick lite för lite utrymme i filmen. Istället så fokuserades det mest på människorna och deras ointressanta karaktärer.





Kommentarer


Kommentera inlägget här: