Darkoo

Spel, Film och annat som förgyller tillvaron

Veckans Xbox Live v.44, 45, 46

Kategori: Tvspel

Shit veckorna går så fort att jag inte har tänkt på att skriva om veckans xbox live spel på ett tag. Men jag får råda bot på detta genom att skriva om de få spel som kommit de senaste veckorna.

Första spelet som kom för 3 veckor sedan nu var BurgerTime World Tour och var ett ganska simpelt plattforms/pussellösningsspel. Mycket tråkigt spel där man skulle klätta upp för stegar och hoppa på stora burgare så de åkte ner på marken och bildade en stor burgare. Tråkigt fult och väldigt enformligt spel.

800Ms Points kostar detta tråkiga spel.

Vecka 45 så kom ytterligare ett topdown shooter spel där man denna gång flyger runt i rymden och skjuter på i stort sett allt. Det har kommit så mycket sådana här spel den senaste tiden på Xbox Live arcade så man blir lite less. Vart är mitt efterlängtade Trials HD? Men gillar man sådana här spel så vill jag rekomendera Avalache Studios topdown shooter som heter Renegede Ops istället för Fusion : Genesis.

800Ms Points kostar även detta spel. Bättre än BurgerTime men sämre än Renegade Ops

Xotic heter veckans xbla spel och detta är ett mycket underligt FPS spel. Spelet känns som om det skulle ha varit ett indie spel från början. Men någon fick upp ögona för det och sedan gjorde det lite proffsigare men polerade det inte riktigt fullt ut. Jag tröttnade väldigt fort på Xotic som varken hade bra känsla i vapnen eller var snyggt på något sett. Nej nej nej till dessa 3 veckor.

800 Ms Points även för denna tråkiga FPS.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: