Darkoo

Spel, Film och annat som förgyller tillvaron

Film Trailers

Kategori: Videos

Det har varit ett väldigt svalt film år i år. Men här kommer lite trailer på kommande filmer som jag ser fram emot.

THE GREY
Liam Neeson är en grym skådis så denna film ser jag fram emot.


MAN ON THE LEDGE
Jag gillar smarta filmer och detta verkar vara en sådan.


THE GIRL WITH THE DRAGON TATTOO
Män som har kvinnor som var en bra film. Uppföljarna var inte lika bra. Men det ska bli intressant att se David Fischers tolkning av denna stora svenska film.


THE DARK KNIGHT RISES
2012 år mest hypade film enligt mig. Jag har så stora förväntningar på denna film att det inte är klokt.


THE THING
En remake på en mycket klassisk skräckrulle från 80talet


THE AMAZING SPIDERMAN
Alla andra Spiderman filmer har ju varit bra popcorn action så denna reboot av serien ser jag fram emot. Sen är det inte fel att Emma stone är med i filmen.

Kommentarer

  • Dan Lundqvist säger:

    The Thing är inte en remake, det är en ja förklaring till vad som hände med norrmännen. Dvs utspelar sig före the thing (orginalet).

    2011-10-14 | 13:00:01
  • Niklas säger:

    Jaha! Där ser man Dan. Alltid lär man sig något =)

    2011-10-14 | 17:52:26
    Bloggadress: http://darkoo.blogg.se/

Kommentera inlägget här: