Darkoo

Spel, Film och annat som förgyller tillvaron

Veckans Xbox Live v.35

Kategori: Tvspel

Denna veckan så kom det inte mindre än 4 spel till xbla.

Det första spelet jag provade var The Baconing vilket är en fortsättning på Deathspank som blev rätt så stort när det kom. Jag fastnade dock aldrig riktigt för det och uppföljaren gjorde mitt intresse mindre. Men gillade man Deathspank spelen så kan jag absolut rekomendera The Baconing för 1200Ms Points.


Ugly Americans Apocalypsegeddon heter det andra spelet jag provade och är ett mycket klassiskt spel där det går ut på att döda alla fiender som närmar sig. Spelet var rätt tråkigt när man väl fick börja spela men videosekvenserna innan var lite småroliga. Ugly Americans kostar 800Ms Points och för de pengarna så kan man köpa bättre liknande spel.


Mortal Kombat Arcade var det 3:e spelet jag provade denna vecka och det är en samling med de 3 klassiska Mortal Kombat spelen. Jag tycker inte de gamla spelen har åldrats med värdighet så därför skulle jag hellre rekommendra Mortal Kombat 9 som kom tidigare i år.


Rock of Ages
sista spelet denna veckan och det spelet jag hade roligast med. Spelet är lite flummigt men går ut på att bygga upp olika hinder. Samtidigt som du styr en stenbumling som ska krossa fiendernas port in till slottet. Datorn gör samma sak mot dig och bygger kanontorn för att göra det svårt för dig att komma fram.





Kommentarer


Kommentera inlägget här: