Darkoo

Spel, Film och annat som förgyller tillvaron

Veckans Xbox Live v.15

Kategori: Veckans Xbox Live

Ny vecka och nya spel. Först ut så har vi Skullgirls som är ett Fightingspel med anime med 50tals snitt. Jag fattade knappt inget vad som hände på skärmen när jag spelade men jag kan tänka mig att de som gillar spel som Capcom vs Marvel spelen. Jag gillade inte spelet alls men som sagt det kan nog locka dem som gillar liknade spel.

1200Ms Points kostar Skullgirls

Nästa spel så har vi The Splatters som är lite som ett pusselspel. Spelet går ut på att riktar sin slemklump och sen skjuter man iväg den så att man fångar alla poäng. Lite svårt att förklara hur spelmekaniken fungerar men det är ju gratis att testa och det tycker jag man ska göra. Ett charmigt spel som man får ge en chans om man gillar lite enkla men både kluriga lösningar.

The Splatters kostar 800Ms Points

Kommentarer


Kommentera inlägget här: