Darkoo

Spel, Film och annat som förgyller tillvaron

Veckans Xbox Live v.27

Kategori: Veckans Xbox Live

Ny vecka och ni vet vad det betyder, Nya spel så klart. Först ut så har vi Spelunky som är ett mysigt plattforms spel med en hel del klurigheter. Jag gillade verkligen estitiken i spelet men fastnade inte helt för spelet ändå. Ska ge det en chans till men då ska jag prova spelet med en vän. Det går att spela spelet med upp till 4 vänner i soffan vilket kan bli riktigt trevligt. Det som gör spelet extra speciellt är att banorna ska skifta form hela tiden så man har alltid något nytt att klura ut och nya skatter att hitta.
Spelunky kostar 1200 MS Points och kan självklart vara värt det. 
 
Andra spelet och sista som kom denna veckan var Bellator : MMA Onsluaght vilket givetvis är ett MMA spel. Jag hade lite svårt att lära mig kontrollschemat men efter ett tag så satt det. Riktigt snyggt xbla spel om jag får säga det. Dock så är mitt intresse svalt för denna typen av spel. UFC spelen var lite småskoj men jag hade aldrig köpt dem. 
Gillar man MMA så kan man ju kika närmare på detta. 1200MS Points to kick some butt. 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: