Darkoo

Spel, Film och annat som förgyller tillvaron

EA at E3 2012

Kategori: Tvspel

EA:s presskonferens var väldigt förutsigbar. Det visades självklart alla mänger olika sportspel men inget NHL13. Här kommer listan på de spel som jag tyckte såg smått intressanta ut. EA:s Presskonferens var lite av en besvikelse faktist.

Dead Space 3 : Släpps 3:e Feb 2013 och verkar vara ännu mera actionbetonat än vad tvåan var. Sen så kan man även spela co-op i spelet vilket antagligen gör det mer likt Resident Evil 5. Miljöerna man fick se påminde en hel del om Lost Planet vilket är lite annorlunda. Men kan nog bli en kul Co-op spel för dem som inte vill ha så mycket skräck.

Sim City : Släpps även det i Feb 2013 och såg snyggt, roligt och beroendeframkallande ut. EA visade även upp Sim City Social som är ett Facebook spel. Såg också väldigt bra ut för att vara facebook spel.

Medal of Honor Warfighter : Jag blev faktist väldigt positivt överaskad av demostrationen av detta spel. Det såg ut lite som Battlefield 3 och kan bara storyn bli bättre än senast så har vi ett mycket intressant spel här.

NFS Most Wanted : Jag har aldrig varit något större fan av Need For Speed serien men detta tyckte jag såg intressant ut. Det påminde en aning om Driver San Fransisco med en stor stad vilket jag gillade skarpt. Sen så såg det trevligt ut med tacklingarna i spelet under racen.

Crysis 3 : Ser riktigt vasst ut och jag tror detta kommer bli mycket bättre än Crysis 2 som jag ändå hade kul med. Så länge det blir mycket smygande och hyfsat fritt så kommer jag bli mycket nöjd skulle jag tro.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: