Darkoo

Spel, Film och annat som förgyller tillvaron

Veckans Xbox Live v.23

Kategori: Veckans Xbox Live

Denna veckan så kom spelen Virtua Fighter 5 Final Showdown & Bang Bang Racing. Virtua Fighter 5 Final Showdown är den ultimata versionen av SEGAS fighting spel som kom ut 2007. Grafiskt så har det blivit snyggare och jag hade faktist riktigt kul med spelet trots att jag aldrig varit något stort Virtua Fighter fan. När man var liten så spelade man lite Virtua Fighter på Sega Mega Drive. Men jag har knappt rört ett Virtua Fighter spel sen dess. 1200 Ms Points kostar detta vilket jag inte hade köpt det för. Men har man en Ps3 med Playstation Plus konto så får man spelet gratis vilket är riktigt bra.

I Virtua Fighter är det helt okej att slå tjejer och ha uppknäppt skjorta.

Bang Bang Racing är likt Micro Machines spel fast allt är i rätt propotioner. Liknande bilspel brukar vara helt okej men detta tyckte jag hade värdelös kontroll och spelet gick så himla segt. Inget jag kan rekommendera med andra ord. Köp hellre Joyride turbo eller helst Trials Evolution om man vill ha lite racingspel.

800 Ms Points för detta sega bilspel.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: