Darkoo

Spel, Film och annat som förgyller tillvaron

SSX, UFC3, FifaStreet intryck

Kategori: Spel Intryck

SSX

Det första SSX till denna generations konsoler har nu släpps och jag gillade det. Jag har inte spelet så mycket av de tidigare delarna men vad jag har hört så är första SSX och SSX tricky de populäraste. Jag kommer ihåg när man provade fösta SSX till Playstation 2 när den var ny och man tyckte det var så galet snyggt. Nu när det nya SSX har kommit så blir man inte lika hänförd av grafiken men det är absolut inget fel på den. Kontrollmässigt så finns det en hel del att lära sig men jag hade rätt så skoj med spelet trots att jag är en så pass nybörjare av serien.
Jag hoppas att detta spelet säljet bra för det förtjänar spelserien och alla som diggar snowboardspel.


UFC 3 Undisputed

Jag gillar att kolla på UFC när det går på tv. Men jag har ingen järnkoll på vilka kämpar som är bra och så vidare. Hade jag gjort det så hade jag säkert fått ut mera av UFC 3. Det jag gillar med detta spelet och de tidigare är att även om jag inte är så bra och vet så mycket så är det ändå underhållande att spela. Jag gillade verkligen Fight Night Round 3 när det kom till 360 för många år sedan nu men sen dess så har jag inte fastnat för något realistikt fightingspel. Dock så får UFC 3 mig att känna en aning sug efter mera. Det kommer inte bli ett köp utav mig nu men kanske senare när det hamnar i en reaback.


FIFA STREET

Jag är ingen fotbollsfanatiker men gillar att spela Fifa spelen med mina vänner och Fifa Street 3 var även det kul trots att det var väldigt oseriöst. Nu när nya Fifa Street har kommer så är det mer åt det realistiska hållet. I demoversionen som var ganska så kort så fick man spela några matcher och skapa sig en spelar och ett lag. Karaktärseditorn var väldigt begränsad i demot och det hoppas jag verkligen att det blir ändring på tills hela spelet släpps. Men jag tror faktist inte det. Varför kunde inte karaktärseditorn var som i t.ex Fifa12.
Trots den besvikelsen så hade jag kul med spelet. Man blev bättre hela tiden på att göra snygga mål och jag tror att detta spel kan bli riktigt kul att spela med sina vänner med några bira.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: