Darkoo

Spel, Film och annat som förgyller tillvaron

Veckans Xbox Live v.19

Kategori: Spel Intryck

Minecraft har nu kommit till Xbox 360. Jag hace provat det till min mobilen men det funkade sisådär.Till PC släpptes det officiellt förra året men tyvärr så prövade jag aldrig det till PC. Men nu har jag iaf provat hela Minecraft och jag förstår verkligen varföra det har blivit så populärt. Minecraft får en verkligen att tänka bara lite till bara lite till. I stort sett så går det ut på att gå runt i en blockig värd fylld med olika råvaror som man ska plocka upp på lite olika sätt.

Det man får lära sig relativt fort är att man ska bygga sig ett skydd så man inte blir ihjälslagen av zombies, spidlar eller annat otyg. En nyhet med xbox versionen är att man kan spela med 3 kompisar på delad skärm men detta är inget som jag prova på än.

1600Ms Points kostar Minecraft Xbox 360 Edition

Kommentarer


Kommentera inlägget här: