Darkoo

Spel, Film och annat som förgyller tillvaron

Veckans Xbox Live v.41

Kategori: Veckans Xbox Live

Denna veckan så kom det 2 sköna och brutala spel.
 
Först ut så har vi Naughty Bear Panic in Paradise som är ett action äventyrsspel. Spelet går ut på att du ska ta död på alla andra björnar som inte har bjudit in dig till den fina paradissemestern. Det kom ett annat Naughty Bear spel till 360 och Ps3 för ett par år sedan men det provade jag aldrig. Det som klagades på då var kontrollen och det är nog mitt klagomål även denna gång. Annars så gillar jag den sadiska känslan i spelet, Men det är bara det som får man att spela vidare. Men det räcker tyvärr inte hela vägen för mig. 
1200 Ms Points kostar det om man vill döda nallebjörnar på sadistiska sätt. 
 
Worms Revolution heter andra spelet som kom denna vecka och alla vet väl vad Worms är nu för tiden. Revolutionen i detta spel är nog den fysiska biten. Tyvärr så saknar jag fortfarande att grejor rasar när man skjuter sönder allt som kan hålla upp det. Hade så gärna vilja sett ett worms spel som tog vara på riktigt fysik i spelet, Nu låter det som om jag klagar på spelet och det gör jag inte. Tycker bara att det vore skoj med en riktigt remake, Jag kommer antagligen köpa detta spel när jag blir sugen på att döda maskar med sjuka vapen. 
1200 Ms Points kostar även detta spel spel. Ska man köpa ett spel av veckans spel så väljer jag lätt Worms. 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: