Darkoo

Spel, Film och annat som förgyller tillvaron

Rayman Legends Intryck

Kategori: Spel Intryck

Jag testade demoversionen av Rayman Legends i veckan och jag gillar verkligen detta och längtar tills jag kan spela med 2 eller 3 vänner. Rayman Origins som kom 2011 var ett av de bästa plattformsspelen jag har spelat vilket inte säger så lite. Humorn har alltid varit en stor del av Rayman och äntligen så har man hittat en bra balans mellan grafik, kontroll och humor. Plattformsspel som är snabba ska spelas i 2D som Rayman Legends gör. Vissa banor går riktigt snabbt och speciellt musikbanan som är med i demot. Där får man inte stanna och det gäller att hoppa och slå i takt med musiken. Detta tänkte jag skulle bli jobbigt på förhand men det visade sig gå alldeles utmärkt och det ska bli kul att få spela resten av spelet när det dyker upp snart.
Rayman Legends släpps till alla plattformar 29/8
 
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: