Darkoo

Spel, Film och annat som förgyller tillvaron

The Wolverine

Kategori: Film Recensioner

Wolverine är tillbaka i ett actionspäckat äventyr som utspelar sig i nutida Japan, där han möter sin värsta fiende. Sårbar för första gången och pressad till det yttersta, både fysiskt och emotionellt, ställs han inte bara mot dödligt samurajstål utan tvingas även brottas med sin egen odödlighet. En kamp som för evigt kommer förändra honom.
 
Wolverine Origins gillade jag för att man fick veta mer om själva Wolverine. Men som film så hade den mycket som saknades. Den nya Wolverine filmen hade allt det där som jag saknade med första filmen och sen så var det kul att se att Wolverine hade svårigheter när han inte var helt odödlig. Även denna film kollade vi i 3D och även denna film var helt menlös i 3D. Kan ju varit fel på bion eftersom jag inte kände något direkt djup någongång. Jag gillade verkligen att filmen utspelades i Japan då det blev intressanta miljöer. Jag gillade denna filmen och kommer definitivt att köpa den när den kommer ut.
 
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: