Darkoo

Spel, Film och annat som förgyller tillvaron

13-12-11

Kategori: Allmänt

Har nu haft min Ps4 i över en vecka nu och jag är väldigt nöjd på det mesta förutom brist på exklusiva spel. Detta lider varje konsollansering av men ändå. Jag köpte mig Killzone Shadow Fall som är en stabil shooter men den känns inte som något speciellt. Riktigt snygg grafik men det är i stort sett det som man inte har sett förut. Recension av spelet kommer vid ett senare tillfälle. FIFA 14 skaffade jag mig också och det är absolut bra och känns nytt men det grafiska är inte något jättelyft. Däremot så ser man de största skillnaderna på repriserna.
 
Igår så testade jag det Knack som har fått väldigt låga betyg men jag hade rätt kul med det ändå. Hade nog aldrig orkat spelat det själv men Co-op gör ju alla spel bättre så även här. Nu väntar man på Tomb Raider som kommer i en nyversion av spelet som kom i våras. Sen så längtar jag fortfarande efter Watch Dogs och Destiny men mer om detta en annan gång.
 
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: