Darkoo

Spel, Film och annat som förgyller tillvaron

A Kingdom for Keflings

Kategori: Spel Recensioner

Efter att jag spelat igenom A World of Keflings så var jag sugen på att fortsätta så jag ladda ner A Kingdom for Keflings som är föregångaren till det tidigare nämnda. Man märker väldigt tydligt att det är en föregångare för allt är sämre. Kontrollen, grafiken, ljuden är alla sämre än uppföljaren A World of Keflings.
En av de sakerna jag störde mig mest på var att man inte såg vad man hade byggt eller skulle bygga. Detta gjorde att man blev lite frustrerad. En annan frustrerande grej med spelet var att spelet laggade när det hände för mycket på skärmen samtidigt.
Jag hade rätt så kul med spelet under tiden som jag spelade men det var rätt så ovärt. Ska man köpa nått av dessa spel så är beslutet lätt och det är givetvis A World of Keflings.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: