Darkoo

Spel, Film och annat som förgyller tillvaron

På promenad genom stan

Kategori:

Idag fick jag ta mig till ÖoB jag hade tänkt att cykla men jag bestlöt mig för att gå istället eftersom jag inte hade något tid att passa. Enligt hitta.se så är det 3.1 km från mig till ÖoB men jag gick lite omvägar så det blev väl lite längre. Jag går hällre omvägar som är fina än att gå på en högt trafikerad väg. Under tiden som jag gick och njöt av den sköna solen så lyssnade jag på musik. Det var väldigt skönt att får röra på sig för en gång skull. Man blir så himla lat av att inte ha något jobb. Jag hittade inte det jag ville ha på ÖoB så jag köpte mig lite lim och kabelspik. När det var handlat så var det bara att börja gå hemmåt igen. klockan tickade mot 3 och jag kände mig hungrig innan Jag gick hem så gick jag in på Willys och köpte mig en god svampsoppa som man bara behövde koka upp för att sedan vara klar att äta.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: