Darkoo

Spel, Film och annat som förgyller tillvaron

Krikelin

Kategori: Party!

I fredags så var vi som sagt på Krikelin men innan det så fick vi värsta panikstessen. Jag och Patrik satt lugnt spelade Hockey o drack. Helt plötsligt kolla ja på klockan och den visade 23:31. SHIT tänkte jag och kollade klockan på tvn(samma tid där) Sen bad ja patrik kolla klockan på moblilen och där var det oxå samma tid. Vi blev stressade eftersom vi hade tänkt att vara där halv 12. Efter Patrik fixat frillen så gick vi iväg. Kom till Krikelin vid 12 någon gång. När vi kom dit så kände vi oss näst intill nyktra efter 6timmar drickande så det vara bara att gå fram till baren och beställa mer att dricka. Efter ett tag så gick vi till dansgolvet och röjde så gott vi kunde. Jag fick en full kille efter mej som sa att jag skulle imgås med honom så att det inte skulle bli bråk mellan honom och en annan eller nått sånt. Fattade inte vad han mena riktigt. Senare på kvällen så träffa jag en gammal klasskompis till Åsa och vi snacka på riktigt mycket så det var coolt.

Vi kom hem till mej efter att vi hade tagit lite fyllemat på stan. Väl hemma så spelade vi Xbox men efter nån timma så blev vi lite trötta så vi gick och la oss.

Dagen efter så kollade vi på Stardust och åt Pizza. Den filmen var riktigt bra om man tycker om Äventyr/Fantasy filmer.
image264

Kommentarer


Kommentera inlägget här: