Darkoo

Spel, Film och annat som förgyller tillvaron

Sorry...

Kategori:

Sorry att jag har varit så dålig på att blogga den senaste veckan. Det ska bli bättre. Här kommer en kort resume om vad som hänt.

Måndag : Första dagen på mitt vanliga skift. När jag kom hem så var jag med Åsa. Vi lagade en pastarätt och kollade på Svensson Svensson.
Tisdag : Umgicks med Åsa idag igen eftersom hon skulle åka till Umeå på Onsdagen så då ville vi mysa så mycket som möjligt innan vi inte sågs på 5dar. Vi åt tacos med Johanna och Louise på kvällen och kollade på Ice Age 2
Onsdag : Åsa åkte till Umeå och nu dröjer det 5 dagar innan vi ses. Denna dagen så tvättade jag massa kläder
Torsdag : Patrik fick MC kort och kom hit i sin lånade cykel. Vi spelade lite tvspel och sen dök Louise och Pontus upp. När Patrik åkte hem så gick jag, Louise och Pontus till Stan. Där träffade vi Johanna och Matilda och vi pratade och drack på husaren.
Fredag : Idag ska jag, Pontus, Patrik dricka hemma hos mej och spela lite spel. Sen går vi nog ner på stan för lite partaj.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: