Darkoo

Spel, Film och annat som förgyller tillvaron

Oktoberfest 2009

Kategori: Party!

Igår var jag på årets oktoberfest med Patrik, Pontus, Åsa och Louise. Vi började dock kvällen med lite förfest hos Pontus. Vi hade det jätteskoj så tiden bara flög iväg. Runt 22 tiden åkte vi till skara där vi gick in på stadt. Det var ovanligt lite folk till en början men sen blev det mycket mera. Patrik ville kolla in bowlingen så vi gick dit en stund. Jag började prata med en knutte som fattade tycke för mig och sa att jag skulle bli miljonär om jag bara lade manken till.

Pontus dricker lite shot på förfesten

jag, Patrik och Pontus sammanlänkade oss =)

Detta året har Claes jobbat på Oktoberfesten i 20år

Det är denna bilden som Thomas Jervheden snackar om i hans stand up

Mer bilder på min bilddagbok givetvis

Kommentarer


Kommentera inlägget här: