Darkoo

Spel, Film och annat som förgyller tillvaron

Top 10 kommande spel 2011

Kategori: Listor

Här kommer de 10 spelen som jag längtar mest på detta året.

10. Bulletstorm. Det ska bli intressant att se vad detta fartfyllda första persons spel blir när det blir klart. Grafiskt så är det snyggt och det flyter på väldigt bra. Intressant.

9. Crysis 2. Första Crysis är fortfarande helt sjukt snyggt så det ska bli intressant hur utvecklarna lyckas med att göra det intressant att kriga i New York mot tråkiga fiender enligt mitt tycke.

8. Duke Nukem Forever. Nu är äntligen väntan över. Jag har velat spela detta spelet sen jag först hörde om det för cirka 10 år sedan.

7. L.A.NOIRE. Rockstar gör ett GTA fast denna gången är man polisutredare och utspelar sig på 40talet. Nice

6. Elder Scrolls V : Skyrim. Jag har ägnat mega många timmar åt oblivion så därför ska det bli skoj att se en uppföljare.

5. Batman Arkham City. Uppföljare till ett av om inte det bästa licensspelet ever.

4. Gears of War 3. behöver man säga mer än motorsågsbajonett

3. RAGE. Ännu ett evighetsprojekt som äntligen ska släpps.

2. Mass Effect 3. Glöm Star Wars, Mass Effect är den bästa Sci-Fi historien.

1. Deus Ex Human Revolution. Det ser så himla läckert ut och om det bara har kvar alla val som det var i ettan så kommer det bli hur bra som helst.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: