Darkoo

Spel, Film och annat som förgyller tillvaron

Fest i Skara

Kategori: Party!

Igår åkte jag och Åsa till skara för att festa med Maja, Marika och Carro. En kille jag inte kommer ihåg namnet på hade fyllt år och firades i Carros lägenhet. Lägenheten var helt full av ballonger. Säkert 60stycken. Lite coolt. Jag och Åsa delade på en kvarting vodka efter bara 5 groggar så var flaskan tom. Skumt. Då kände vi oss inte något fulla men sena blev vi det iaf. Klockan var 11 när vi kom iväg till Olins där vi dansade o hade skoj. Vi gick ut för att hämta lite luft då träffade vi Heimar och Linus. Efter ett tag får jag syn på 2 av mina gamla klasskamrater från 1-9 så jag började prata med dem om gamla minnen och om man skulle fixa en återträff. Sånt där prata som man brukar prata om när man e fuller. När jag hade pratat men Marie och Anna ett ganska bra tag så gick jag in för att dansa med Åsa en sista gång. Men då kom hon o Patrik från dansgolvet. Åsa tyckte vi skulle gå till bussen. Så då blev det ingen dans för min del. Väl på bussen så somnade vi till o vaknade precis innan vi skulle av. När vi kom till min lägenhet så la vi oss i sängen och somnade.
Imorse när jag vaknade kl 8 så insåg jag att vi fortfarande hade kläderna på oss =) . Då var det bara att klä av sej o krypa ner i sängen igen.

Idag har jag o Åsa kollat klart på Sagan om Ringen : Konungens återkomst. Tog sin tid men nu har Åsa sett en denna underbara historiska film.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: