Darkoo

Spel, Film och annat som förgyller tillvaron

Göteborg besök

Kategori:

Idag var jag och Åsa i göteborg för att shoppa lite inför helloween och vintern men vi hittade inga kläder till oss själva förutom till helloween. Åsa kommer imorn transformeras till en söt pirat medans jag kommer bli en äcklig kopia av Freddy Krueger från Terrror on Elm Street filmerna. Vi skulle ta tåget till göteborg halv 10 men den gick tydligen inte(tryckfel i katalogen) så vi fick vänta till nästa tåg som gick 1 timma senare. Dumma tåg!

Väl i göteborg så kollade vi runt snabbt i massa affärer men det tog emot att prova lr köpa något för det var sånna köer över allt. Grrr!

Väl hemma i skövde träffade jag Patrik på commerce och han visade ett bord på jack And jones med massa t-shirts. Efter att jag kollat ett tag så hittade jag 3stycken som jag sammalagt fick betala 100kr för. Det kallar jag rea det.

Här nedan är min fina mask som jag hittade i Göteborg.
image220

Kommentarer


Kommentera inlägget här: