Darkoo

Spel, Film och annat som förgyller tillvaron

Mangos!

Kategori:

I fredags var jag ju på After Work på Mangos med jobbet. Det var lite stiff i början men efter att maten var klar så var det skitskoj. Sami som är lagledare blev lite full och var skitrolig att kolla på. Vi satt på Mangos till 7 på kvällen och jag ångrar lite att jag inte hängde med jobbarpolarna vidare ut på krogen. Men istället så fick jag ju vara med min älskade Åsa och det är inte fel det heller =)

image300
Grabbhörnan

På Lördagen åkte vi till Åsas Farmor och där bjöd hon oss på mat. Vi fick pannbiff med potatis och sås. Det var super gott. Nu en halv timme innan vi kom till Åsas farmor. När vi åkte dit så var det värsta snöstormen så vi åkte i max 60km/h det blåste så mycket snö så ibland kunde man inte se vägen framför sej. Vi svängde höger av för att komma in snabbare till stan trodde vi. När vi hade svängt så fick vi all vind mot oss och snön gjorde att det bara blev helt vitt och vi såg inte ett skit för en stund.

image301
Snön anfaller
image302
Åsa har klippt sej och färgat håret. Hon är så söt


Kommentarer

  • Linda Sirestam säger:

    hej, kolla in det andra inlägget uppifrån i min gästbok. Det är det sjukaste meddelande jag fått i hela mitt liv. Jag blev helt chockad för jag har inte gjort något för att få det direkt. Trevligt läsning!

    2008-02-04 | 18:18:11
    Bloggadress: http://www.nogg.se/dekonstiga

Kommentera inlägget här: